Otevřené pozice
Zde naleznete aktuální výpis námi nabízených pracovních pozic. V případě zájmu nás kontaktujte na mail: jobs@simac.cz
Account Manager
Máš zkušenosti s aplikacemi, řešeními, informačními a komunikačními technologiemi? Do obchodního týmu sháníme obchodníka, který bude převážně získávat nové zákazníky v oblasti aplikačních a integračních řešení, síťové infrastruktury a bezpečnosti a rozvíjet v těchto oblastech příležitosti.
Co budeš dělat
- Prodávat řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií, bezpečnosti, IoT a technologie řešení v datových centrech (zejména servery a úložiště).
- Prodávat tato řešení převážně novým, ale i stávajícím zákazníkům.
- Prodávat konzultace zákazníkům k rozvoji a optimalizaci.
- Prodávat společně s našimi technickými konzultanty moderní řešení.
- Připravovat nabídky pro zákazníky.
- Pomáhat připravovat a prodávat služby pro zákazníky.
Jaké znalosti a zkušenosti jsou výhodou
- Několikaleté zkušenosti s obchodováním řešení v oblasti ICT.
- Velmi dobrá komunikace se zákazníkem v souladu s firemní kulturou, dobrý písemný projev. Budeš pomáhat připravovat nabídky pro zákazníky. Pokud Tě psaní baví, můžeš tu a tam napsat článek do časopisu.
- Velmi dobré prezentační dovednosti. Musíš zákazníky nadchnout a přesvědčit.
- Vysokoškolské vzdělání ideálně technického směru.
- Pracovní znalost angličtiny.
Proč bys měl nastoupit k nám
- Máme velmi zajímavé zákazníky.
- Ročně dokončíme kolem 200 zakázek.
- Oceňujeme kreativitu a inovace. A nejen poplácáním po ramenou.
- Nebudeš kolečkem v soustrojí. Můžeš posunout firmu a ovlivnit spoustu věcí.
- Budeš obklopen sympatickými a vstřícnými kolegy, kteří rozumí své práci. Určitě se od nich hodně naučíš.
Co nabízíme
- Služební vozidlo, notebook, telefon.
- Zajímavé finanční ohodnocení, závislé na Tvém výkonu.
- Osobní rozvoj, pestré možnosti vzdělávání.
- Možnost práce z domova.
- Týden dovolené navíc.
- 5 dní volna při indispozici.
- Příspěvek na obědy, multisportku a další výhody.
- Vynikající kávu.
- Můžeme se inspirovat u kolegů v zahraničí.
Bid Manager
Požadavky na nového člena týmu v oddělení Obchodní podpory
Náplň práce:
- ve spolupráci s ostatními útvary v rámci Obchodní a Technické Divize se podílet na tvorbě a konsolidaci nabídky,
- budovat efektivní vztahy na pracovišti – udržovat a vytvářet kontakty, zodpovídat za správnost a kvalitu vytvořených nabídek
- administrace portálů veřejných zakázek,
- tvorba a jazyková korekce obchodních nabídek
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ nejlépe ekonomického nebo technického směru
- výborná znalost českého jazyka,
- velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office
- flexibilita, schopnost okamžitého rozhodování, organizační schopnosti, silné komunikační a vztahové dovednosti
- pracovitost a pracovní nasazení
- zodpovědnost za svou práci, spolehlivost, samostatnost
Nabízíme:
- zajímavé pracovní ohodnocení
- referentský vůz
- mobil
- stravenky + flexipasy / multisport karta
- moderní pracoviště poblíž stanice metra (Nové Butovice)
Technický konzultant pro řešení Aruba
Do Technické divize hledáme zkušeného konzultanta.
Co budeš dělat?
- nabízet řešení zákazníkům, poskytovat jim konzultace,
- navrhovat, nasazovat, konfigurovat a optimalizovat Aruba řešení,
- ověřovat řešení v prostředí zákazníků (povedeš PoC, PoV),
- nasazovat technologie do produkčního prostředí,
- tvořit dokumentace,
- pomáhat L2 podpoře v řešení složitějších problémů.
Jaké zkušenosti a dovednosti bys měl mít?
- celkový rozhled v oblasti IT, porozumění moderním komunikačním sítím,
- zkušenosti s Aruba wifi, LAN přepínači, ClearPass, Aruba Central,
- znalost a zkušenosti s Aruba SD-Branch řešením,
- zkušenost 5 let v IT, 3 roky v oblasti bezpečnosti,
- solidní seznam odpracovaných projektů,
- Aruba certifikace na úrovni Professional.
Co dalšího nás osloví:
- viditelné nadšení pro komunikační technologie,
- schopnost toto nadšení šířit,
- zkušenosti s řešeními jiných výrobců (např. Cisco),
- zkušenosti v oblasti automatizace a programovatelnosti (SD řešení),
- velmi dobré prezentační a komunikační dovednosti,
- velmi dobrý písemný projev,
- chuť se rozvíjet, vzdělávat, získávat certifikace, pouštět se do nových oblastí,
- schopnost spolupracovat v týmu, sdílet informace a zkušenosti,
- samostatnost, tah na bránu,
- pracovní znalost angličtiny.
- Vysokoškolské vzdělání je výhodou.
Proč bys měl nastoupit k nám:
- Máme velmi zajímavé zákazníky.
- Ročně dokončíme kolem 200 projektů. Určitě se v pár z nich najdeš.
- Oceňujeme kreativitu a inovace. A nejen poplácáním po ramenou.
- Nebudeš kolečkem v soustrojí. Můžeš posunout firmu a ovlivnit spoustu věcí.
- Budeš obklopen sympatickými a vstřícnými kolegy, kteří rozumí své práci. Určitě se od nich hodně naučíš.
Co nabízíme:
- služební vozidlo, notebook, telefon,
- zajímavé finanční ohodnocení, závislé na Tvém výkonu a dosažených certifikacích,
- osobní rozvoj, pestré možnosti vzdělávání,
- možnost práce z domova,
- týden dovolené navíc,
- 5 dní volna při indispozici,
- příspěvek na obědy, multisportku a další výhody,
- vynikající kávu,
- inspiraci u kolegů v zahraničí,
- přístup do skyboxu O2 arény.
Forma spolupráce:
- Hlavní pracovní poměr s plným úvazkem.
Simac Technik ČR, a.s.
Praha
Avenir Business Park
(budova B, přízemí)
Radlická 740/113c
158 00 Praha 5
Tel.: +420 283 061 281
Email: info@simac.cz
Simac Technik ČR, a.s.
Brno
Traťová 574/1
619 00 Brno
Tel.: +420 545 423 571
Fax: +420 545 423 570
Email: info@simac.cz