Otevřené pozice

Zde naleznete aktuální výpis námi nabízených pracovních pozic. V případě zájmu nás kontaktujte na mail: jobs@simac.cz

Máš zkušenosti s aplikacemi, řešeními, informačními a komunikačními technologiemi? Do obchodního týmu sháníme obchodníka, který bude převážně získávat nové zákazníky v oblasti aplikačních a integračních řešení, síťové infrastruktury a bezpečnosti a rozvíjet v těchto oblastech příležitosti.

Co budeš dělat

  • Prodávat řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií, bezpečnosti, IoT a technologie řešení v datových centrech (zejména servery a úložiště).
  • Prodávat tato řešení převážně novým, ale i stávajícím zákazníkům.
  • Prodávat konzultace zákazníkům k rozvoji a optimalizaci.
  • Prodávat společně s našimi technickými konzultanty moderní řešení.
  • Připravovat nabídky pro zákazníky.
  • Pomáhat připravovat a prodávat služby pro zákazníky.

Jaké znalosti a zkušenosti jsou výhodou

  • Několikaleté zkušenosti s obchodováním řešení v oblasti ICT.
  • Velmi dobrá komunikace se zákazníkem v souladu s firemní kulturou, dobrý písemný projev. Budeš pomáhat připravovat nabídky pro zákazníky. Pokud Tě psaní baví, můžeš tu a tam napsat článek do časopisu.
  • Velmi dobré prezentační dovednosti. Musíš zákazníky nadchnout a přesvědčit.
  • Vysokoškolské vzdělání ideálně technického směru.
  • Pracovní znalost angličtiny.

Proč bys měl nastoupit k nám

  • Máme velmi zajímavé zákazníky.
  • Ročně dokončíme kolem 200 zakázek.
  • Oceňujeme kreativitu a inovace. A nejen poplácáním po ramenou.
  • Nebudeš kolečkem v soustrojí. Můžeš posunout firmu a ovlivnit spoustu věcí.
  • Budeš obklopen sympatickými a vstřícnými kolegy, kteří rozumí své práci. Určitě se od nich hodně naučíš.

Co nabízíme

  • Služební vozidlo, notebook, telefon.
  • Zajímavé finanční ohodnocení, závislé na Tvém výkonu.
  • Osobní rozvoj, pestré možnosti vzdělávání.
  • Možnost práce z domova.
  • Týden dovolené navíc.
  • 5 dní volna při indispozici.
  • Příspěvek na obědy, multisportku a další výhody.
  • Vynikající kávu.
  • Můžeme se inspirovat u kolegů v zahraničí.

Požadavky na nového člena týmu v oddělení Obchodní podpory 

 Náplň práce:

  • ve spolupráci s ostatními útvary v rámci Obchodní a Technické Divize se podílet na  tvorbě a konsolidaci nabídky,
  • budovat efektivní vztahy na pracovišti – udržovat a vytvářet kontakty, zodpovídat za správnost a kvalitu vytvořených nabídek
  • administrace portálů veřejných zakázek,
  • tvorba a jazyková korekce obchodních nabídek 

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ nejlépe ekonomického nebo technického směru
  • výborná znalost českého jazyka,
  • velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office
  • flexibilita, schopnost okamžitého rozhodování, organizační schopnosti, silné komunikační a vztahové dovednosti
  • pracovitost a pracovní nasazení
  • zodpovědnost za svou práci, spolehlivost, samostatnost

 Nabízíme:

  • zajímavé pracovní ohodnocení
  • referentský vůz
  • mobil
  • stravenky + flexipasy / multisport karta
  • moderní pracoviště poblíž stanice metra (Nové Butovice)
 
V případě zájmu kontaktujte: Ing. Pavel Suchánek
E: pavel.suchanek@simac.cz
M: +420 731 542 645 

Do Technické divize hledáme zkušeného konzultanta.

Co budeš dělat?

  • nabízet řešení zákazníkům, poskytovat jim konzultace,
  • navrhovat, nasazovat, konfigurovat a optimalizovat Aruba řešení,
  • ověřovat řešení v prostředí zákazníků (povedeš PoC, PoV),
  • nasazovat technologie do produkčního prostředí,
  • tvořit dokumentace,
  • pomáhat L2 podpoře v řešení složitějších problémů.

Jaké zkušenosti a dovednosti bys měl mít?

  • celkový rozhled v oblasti IT, porozumění moderním komunikačním sítím,
  • zkušenosti s Aruba wifi, LAN přepínači, ClearPass, Aruba Central,
  • znalost a zkušenosti s Aruba SD-Branch řešením,
  • zkušenost 5 let v IT, 3 roky v oblasti bezpečnosti,
  • solidní seznam odpracovaných projektů,
  • Aruba certifikace na úrovni Professional.

Co dalšího nás osloví:

  • viditelné nadšení pro komunikační technologie,
  • schopnost toto nadšení šířit,
  • zkušenosti s řešeními jiných výrobců (např. Cisco),
  • zkušenosti v oblasti automatizace a programovatelnosti (SD řešení),
  • velmi dobré prezentační a komunikační dovednosti,
  • velmi dobrý písemný projev,
  • chuť se rozvíjet, vzdělávat, získávat certifikace, pouštět se do nových oblastí,
  • schopnost spolupracovat v týmu, sdílet informace a zkušenosti,
  • samostatnost, tah na bránu,
  • pracovní znalost angličtiny.
  • Vysokoškolské vzdělání je výhodou.

Proč bys měl nastoupit k nám:

  • Máme velmi zajímavé zákazníky.
  • Ročně dokončíme kolem 200 projektů. Určitě se v pár z nich najdeš.
  • Oceňujeme kreativitu a inovace. A nejen poplácáním po ramenou.
  • Nebudeš kolečkem v soustrojí. Můžeš posunout firmu a ovlivnit spoustu věcí.
  • Budeš obklopen sympatickými a vstřícnými kolegy, kteří rozumí své práci. Určitě se od nich hodně naučíš.

Co nabízíme:

  • služební vozidlo, notebook, telefon,
  • zajímavé finanční ohodnocení, závislé na Tvém výkonu a dosažených certifikacích,
  • osobní rozvoj, pestré možnosti vzdělávání,
  • možnost práce z domova,
  • týden dovolené navíc,
  • 5 dní volna při indispozici,
  • příspěvek na obědy, multisportku a další výhody,
  • vynikající kávu,
  • inspiraci u kolegů v zahraničí,
  • přístup do skyboxu O2 arény.

Forma spolupráce:

  • Hlavní pracovní poměr s plným úvazkem.
THE NETHERLANDS
ENGLAND
BELGIUM
FRANCE
GERMANY
CZECH REPUBLIC
LUXEMBOURG

Simac Technik ČR, a.s.

Praha

Avenir Business Park
(budova B, přízemí)
Radlická 740/113c
158 00 Praha 5

Tel.: +420 283 061 281

Email: info@simac.cz

ID datové schránky: 9dcgapv

Simac Technik ČR, a.s.

Brno

Traťová 574/1
619 00 Brno

Tel.: +420 545 423 571
Fax: +420 545 423 570
Email: info@simac.cz