Robotic process automation (RPA)
Robot je rychlejší. Robot se nesplete. Robot se neunaví. Robota baví všechno.
RPA umožní vaší společnosti využit softwarové roboty k automatizaci rutinních a opakovaných činností, kterými ztrácí vaši pracovníci svůj produktivní čas. Umíme automatizovat většinu administrativních procesů ve vaší firmě nebo organizaci. Roboti mohou pracovat s informačními systémy, aplikacemi nebo webem, přenášet a transformovat data, zpracovávat výkazy nebo odpovídat na dotazy vašich zákazníků 24 hodin denně. Automatizace procesů vám přinese časové a finanční úspory, sníží chybovost v procesech a uvolní kapacitu vašich pracovníků pro činnost s vyšší přidanou hodnotou.
Ostatní služby
ICT Infrastruktura Lan / WLAN, IPT, UC, CC, Managementy
Základem každého informačního systému je spolehlivá univerzální komunikační infrastruktura. V této oblasti jsme realizovali řadu projektů u renomovaných zákazníků z veřejné správy i komerčních organizací. Jsme přední dodavatel řešení konvergovaných multifukčních datových sítí LAN/WAN pro vysokorychlostní, spolehlivý a bezpečný přenos dat, služeb IP telefonie a videa, včetně prioritizace provozu a podpory IPv6.
V souladu s technologickými trendy a požadavky zákazníků navrhujeme profesionální řešení bezdrátových sítí WLAN pro zajištění mobility uživatelů, provádíme WiFi Survey a realizujeme řešení pro vnitřní lokalizaci klientů. Našim zákazníkům dále nabízíme produkty pro zajištění provozu ICT služeb jako je Active Directory, Exchange, LDAP, DHCP, Certifikační Autority, DNS a jiné.
Datová centra, virtualizace, zálohování a archivace dat
Zabýváme se komplexním návrhem a realizací architektury datových center včetně řešení virtualizace, zálohování a archivace dat. Součástí dodávaných řešení je i zajištění vysoké dostupnosti aplikací či implementace Disaster Recovery.
Realizujeme nezávislé audity stávajících systémů zálohování, následně aplikujeme opatření pro maximální efektivitu a využití systémových zdrojů. Naši experti Vám poradí s řešením zabezpečení infrastruktury Vašeho datového centra.
TECHNICKÁ A KONZULTAČNÍ PODPORA
Zajišťujeme nepřetržitý provoz ICT infrastruktury zákazníka prostřednictvím vysoce kvalifikovaného týmu technické podpory. Všechny poskytované služby jsou řízeny přes centrální HelpDesk, který je dostupný 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a 365 dní v roce. Technická a servisní podpora je poskytována ve smluvně definovaných časech a prioritách stanovených zákazníkem.
Je možné využít služeb vzdáleného monitoringu infrastruktury, pravidelných profylaktických prohlídek, nebo dedikovaných konzultantů v místě zákazníka - formou outsourcingu či bodyshoppingu.
Bezpečnost
Komplexní bezpečnost informačních technologií je jednou z priorit dnešní doby. Specializujeme se v oblasti bezpečnosti především na návrh a implementaci ochrany síťové a aplikační infrastruktury, vzdáleného přístupu a Log & Event Management (SIEM). Hlavní cíl je ochrana citlivých dat organizace, jejího know-how, identity uživatelů, ale i ochrana internetové konektivity, která je dnes již nezbytnou součástí podnikání většiny organizací.
Máme dlouhodobé zkušenosti s velkými projekty v ČR, chráníme kritické sítě i kritické aplikace pro naše zákazníky. Pomáháme bezpečnostním manažerům s opatřeními v době počítačových útoků na jejich sítě a tím jim pomáháme řešit problém nedostatku kvalifikovaných odborníků na bezpečnost. V neposlední řadě pomáháme našim zákazníkům snižovat náklady a optimalizovat požadavky na zabezpečení informačních systémů.
Projektové řízení
Pro zajištění hladkého průběhu realizace zakázek nabízíme svým partnerům a zákazníkům řízení projektů prostřednictvím týmu specialistů školených a certifikovaných pro oblast projektového řízení.
Využíváme vlastní metodiku pro řízení zakázek, která vychází z platných standardů a doporučení pro oblast projektového řízení, jako je PMI nebo ITIL, zároveň je plně v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2009 a ČSN ISO/IEC 20000-1. Projektová metodika tak představuje ucelený soubor pravidel, podle kterých je projekt řízen a podle kterých jsou výstupy projektu realizovány.
PASSENGERA s.r.o.
Passengera, s.r.o., je společný projekt Simac Technik ČR, a.s., Victrix, s.r.o., a Certicon, a.s. zaměřený na vývoj, prodej a provozování informačního a zábavního portálu (platformy) v dopravních prostředcích po celém světě. Společnost vznikla v srpnu 2015 a klade si za cíl změnit k lepšímu cestování na palubách dopravních prostředků prostřednictvím nejpokročilejší informační a zábavní platformy na trhu.
Přejít na webSimac Technik ČR, a.s.
Praha
Avenir Business Park
(budova B, přízemí)
Radlická 740/113c
158 00 Praha 5
Tel.: +420 283 061 281
Email: info@simac.cz
Simac Technik ČR, a.s.
Brno
Traťová 574/1
619 00 Brno
Tel.: +420 545 423 571
Fax: +420 545 423 570
Email: info@simac.cz